زندگی بدون گوشی برا آدمی که همیشه تو خونست میتونه خیلی کسل کننده باشه...

کلی دوست جدید تو روبیکا پیدا کرده بودم و داشت بهم خوش می‌گذشت آخرین قسمت سریال مورد علاقم مونده بود و باید میدیدمش چند تا چنل داشتم که باید بهشون میرسیدم گروه جدیدم داشتم آستن میکردم خبر کامبک تی اکس تیم اومده بود که دقیقا تو همین خوشبختی گوشیم خراب شد و بازم به بد شانس بودنم ایمان آوردم..؛)

حالا اینا به کنار دلم برا دوستام تنگ شده و وقت تو خونه خیلی کند میگذره الان دو هفته میشه که گوشی ندارم انگار هزار سال گذشته و بدیش اینه که باید پولامو جمع کنم و گوشی جدید بگیرم یعنی حالا حالا ها از گوشی خبری نیست خلاصه که بدبخت شدم و الان با گوشی ننم اومدم اینجا یکم چسناله کنم خالی شم بعد صد سالم یه پستی گذاشته باشم.

قدر گوشیاتونو بدونین من هر چی خواستم با کارای مختلف وقتمو بگذرونم نشد یکیم نیست ببرتمون بیرون حالو هوا عوض کنیمTT💔