دیدی به وقتا به نبود ادم ها یا بعضی چیزا فکر میکنی نمیتونی حتی تصور بکنی زندگی بدون اونها چطور میشه ؟ سعی کن زندگی بدون چیز هایی که برات باارزشن و تصور کنی و بگی بدون اونها زندگی شبیه چیه دقیقا؟

 

1)زندگی بدون موسیقی

امکان ناپذیره ما حتی وقتی کاریو انجام میدیم حین این کار موسیقی پلی میکنیم میتونیم انرژی بیشتری تو اون کار بذاریم یا وقتی انگیزه ای میخوایم آهنگ گوش میدیم و وقتی ناراحتیم تنها چیزیه که میتونه آروممون کنه درواقع انگیزه و آرامش و انرژی ما از موسیقیه!

2)زندگی بدون هندزفری یا هدفون

اینو میشه تحمل کرد چون خیلی وقتا هندزفریمو خراب میکنم و خب تجربش کردم زیاد سخت نیست.

3)زندگی بدون بارون

نهههههTT من از روزایی که بارونیه انرژی مثبت میگیرم اون وایب خوبی که بارون و خاک نم کشیده بهم میده رو با هیچی نمیشه توصیف کرد.

4)زندگی بدون دوست (از نوع صمیمی نه رهگذری )

راحته، تقریبا میشه گفت کل زندگیمو بدون دوست گذروندم فقط یبار دوست واقعی داشتم که اونم بعد از اینکه مدرسم عوض شد دیگه ندیدمش کلا عقیده دارم دوستی چیزیه که هیچوقت نمیتونه همیشگی باشه از دست دادن چیزای همیشگی بیشتر ناراحتم میکنه.

5)زندگی بدون نوشتن ( هنر های دیگه هم میتونه باشه مثل ساز زدن ، نقاشی کردن و ....)

زندگی بدون هنر کسل کنندست
من وقتی چیزیو با هنر خودم خلق میکنم موقعی که دارم اون کارو انجام میدم و در نهایت نتیجه قشنگی که ازش میبینم هیجان زدم میکنه:)

6) زندگی بدون گریه ، بدون خنده ، بدون نفرت ، بدون عشق ، بدون انتقام ، بدون حسادت

بدون گریه: آدما بدون گریه خالی نمیشن باعث میشه هر چی غم تو زندگیته تو روحت بمونه و نتونی خالیش کنی گریه آدمو سبک میکنه.
بدون خنده: به هیچ عنوان:/ مگه میشه آدم نخنده تنها دلخوشی آدما تو این مشکلات همین چند لحظه شادیه که تجربه میکنیم
بدون نفرت: زندگی قشنگ میشد بنظرم اونجوری هیچکس از شخص دیگه ای متنفر نبود اینجوری هم خودشون راحت بودن هم دیگران
بدون عشق: هیچوقت تجربش نکردم که توصیف کنم
ولی همین که یه نفرو از ته قلبت دوس داشته باشی میتونه یه امیدی باشه برای ادامه دادن به زندگیت
بدون انتقام: بنظرم بعضی وقتا لازمه
بلاخره باید آدمی رو که در حقت کار بخشش نا پذیری انجام داده و حتی از کارش پشیمون نیست رو مجازات کرد و هیچ مجازاتیم بهتر از انجام دادن همون کار در حق خودش نیست.
بدون حسادت: حسادت حس مزخرفیه واقعا اگه نباشه دنیا خیلی قشنگتر میشه و کسی نیست که چشم دیدن موفقیت هاتو نداشته باشه

7)زندگی بدون خودتون

زندگی بدون خود واقعیم فیک بود چون خصوصیات و اخلاق و حتی کارهایی که انجام میدادم اونی نبود که میخوام.

8)زندگی بدون آیینه

خوب میشد حداقل یکم اعتماد به نفس برامون میموند😂

9) زندگی بدون مادر و خواهر و برادر و پدر ( لطفا اجماعا نگید :/ )

شدنی نیست! یکی از دلایل زندگی کردنم اونان اصلا نمیشه دنیارو بدون اونا تصور کرد به احتمال زیاد آدمی میشدم که هیچ انگیزه ای برای ادامه زندگی نداره.

10)زندگی بدون مردن

لذت بخش بود کلا زندگی کردنو دوس دارم هیچوقت برام خسته کننده نیست عین بازی ایه که اصلا قابل پیش بینی نیست و هر چی که تلاش کنی لذتش بیشتر میشه.

منبعش♡