_ من خیلی تلاش کردم
_ ولی نتیجه ای نگرفتم

    -Anna-


این دیالوگ سریال آنا دقیقا حالو روز خیلی از دانش آموزاست!
بعضی وقتا خیلی تلاش میکنی از خوشی هات از گوشیت و خیلی چیزای دیگه میزنی تا بشینی درس بخونی ولی تهش حتی خودتم شک میکنی نمره ای که گرفتی نمره خودت باشه و مدام به خودت میگی "قرار نبود اینجوری شه..."
خیلی وقتا شانس باهام یار نبوده مثلا اگه از 40 تا نمونه سوال 39 تارو بخونم و یکی رو نخونم دقیقا همون سوال تو امتحان میومد!

نمره خیلی از اونایی که حتی نصف من هم برای درس خوندن تلاش نمیکردن بیشتر میشد و روزگار انگار زورش فقط به من یه نفر میرسید...
ولی جدیدا یاد گرفتم به شانس تیکه نکنم و دلمو به احتمالات خوش نکنم فهمیدم که من همیشه باید بیشتر از دیگران تلاش کنم تا پاداشی رو که اونا میگیرنو بگیرم اگه اونا فقط سوالایی که بنظرشون مهم باشه رو بخونن من کل کتابو میجوم تا اون نمره ای که باید رو بهم بدن چون چاره ای بجز اینکار ندارن
میشه گفت کل زندگیمو اینجوری گذروندم بیشتر از بقیه تلاش کردم تا به سطح اونا برسم نمیدونم چرا شاید شانس با من یکی هیچوقت یار نبود و نیست...

باید به خودم تکیه میکردم تا شانس یا هر چیز دیگه ای.