یادته چند ساعت پیش چی گفتی؟
گفتی دیگه هیچوقت شاد زندگی نمیکنی
ولی من این حرفتو قبول ندارم
زمان هر چیم که خواست ازت بگیره بازم نباید از خوشبختی دست بکشی
ولی حرفیه که زدی...
اصلا این چطوره؟ از الان هر وقت خواستی با من بیای بیرون میتونی خوشحال باشی و حستو مخفی کنی
وقتی دوتامون تنهاییم بیا خوشحال باشیم حتی اگه یه حس گذرا بود
این میشه راز کوچیک بین ما:)

من همیشه فقط به چیزایی که از دست دادم فکر میکنم
ولی تو به چیزی که میتونی به دست بیاری فکر میکنی
منم میخوام اینکارو امتحان کنم...

+تو حتی وسط خیابونم گریه میکنی
-خیلی خجالت آور بود...
+این چیزیه که راجبت دوست دارم
اشکاتو مخفی نمیکنی

+بی پروا حرف زدم؟
-از اینکه انقدر بی پروا حرف میزنی خوشم میاد
به تو نگاه میکنم یاد خودم میفتم
مثل 18 سالگی خودم هستی
+میخوای زمان رو به عقب برگردونی؟
-خیلی..
+بیشتر از همه دلتنگ چی هستی؟
-میدونی دلتنگ چیزایی شدم که بخاطرشون نگران بودم
دلتنگ نگرانی تکلیف های زیاد
ترس از سونبه های باشگاه تلویزیون
اینکه روی استیج فستیوال مدرسه اشتباهی ازم سر نزنه
و اینکه چی میشه اگه دختری که دوسش دارم ازم خوشش نیاد؟
دلتنگ یه همچین نگرانی هایی...

+تو عشق اول من بودی
پس باید حداقل همین کارو برام میکردی
-حقیقت رو درباره عشق اولت بهت بگم؟
عشق اولت من نبودم ماشین اسپرتم بود
قبل از اون فکر میکردی من یه بازنده ترحم بر انگیزم

+شنیدم هر تراژدی از دور یه کمدیه
که یعنی باید طوری زندگی کنیم که انگار خودمونو از دور میبینیم
رویای تو این بود که بری فضا؟
بیا طوری زندگی کنیم که انگار خودمونو اونجا میبینیم

نمیتونستم چون تو هر مسابقه ای میبازم اجازه بدم روزم تراژدیک بشه
خندیدن فراموش کردنش رو راحت تر میکنه باید برای گذشتن از سختیا فراموش کرد

همه میخوان مثل تو قوی باشن
نمیخوان از باختن و شکست خوردن بترسن...
گاهی وقتا آرزو میکنم که کاش میتونستم اینو از تو یاد بگیرم!
فکر کنم بخاطر همینم وقتی از نظر روحی ضعیفم دلم برات تنگ میشه♡

وقتی که پای باختن وسط باشه تو با تجربه ترینی
اون باخت ها آجر هایی بودن که برای خودت برای بالا رفتن پله بسازی
بهش فکر کن، الان بلند ترین پله رو داری!
و با آرامش ازشون بالا برو و هر چیم که دلت میخواد با خودت ببر.

+اگه تورو ندیده بودم باید چیکار میکردم؟
-حتی اگه همو نمیشناختیم الان با هم میبودیم چون مقصدمون یکیه
ما مقدر بودیم تو یه دوره ای از زندگیمون همو ملاقات کنیم

همه متن آهنگا باعث میشن جدایی یه اتفاق خیلی بزرگ و مهم به نظر برسه
خیلی کنجکاو بودم بفهمم چرا مردم سر همچین چیزی عقلشونو از دست میدن
ولی همچین چیز مهمی نبود..
+باید اول عاشق باشی تا جداییت غم انگیز باشه

+نمیتونی به جای پول، اول به احساساتم توجه کنی؟
-احساسات چه کاری میتونه برامون کنه؟
احساسات نمیتونه بدهی هامون رو تسویه کنه

آزمون ها بزودی از راه میرسن تحمل کنین از پسش بر میاین...
ولی واقعا میتونیم از پسش بر بیایم؟
بعضی وقتا گفتن اینکه میتونیم یه کاری رو انجام بدیم میتونه دلسرد کننده باشه
ما هنوز از دنیایی که در اون لازم نباشه کارمون رو به خوبی انجام بدیم و بتونیم شکست بخوریم خبر نداریم!
ولی هنوزم، بیاین هر چی در توان داریم انجام بدیم
بیاین بهترینمون رو نشون بدیم
ولی هنوزم امیدوارم اگه شکست خوردیم اونقدر قوی باشیم که بتونیم دوباره سر پا شیم.

و مکانی که اسمش رو مدرسه گذاشتیم بنظرتون عجیب نمیاد؟
روی زمین تنها جاهایی که آدما رو جمع میکنن و روشون شماره میذارن...
و توسط دیوار ها احاطه میشن...
مدارس و زندان ها هستن...

اعتراف به عشق مثه قمار میمونه، یا همه چیز رو به دست میاری یا همه چیز رو از دست میدی.
حتی اگه به دست بیاری هم، بالاخره یه روزی از دستش میدی. 
توی این دنیا همه‌چیز موقتیه، هیچی برای همیشه موندگار نیست؛ این یه حقیقت دردناکه ولی چیزی که مهمه اینه که یه نقطه از زندگیت اونو داشتی و باهاش خوشحال بودی.

بنده عاشق کاراکتر نا هی دو تو این سریال شدمم:))پر از انرژی مثبته این دختر