خیلی هامون بخاطر شرایطی که گاهی اوقات برامون پیش میاد تصمیم میگیریم از خودمون ، از رویا هامون و خیلی چیز های دیگه بگذریم ... به زبون بهتر خودمون نباشیم . اگه همه اون شرایط و دلایلی که باعث میشه خودت نباشی و بزاری کنار و برای یه لحظه فکر کنی اونا نیستن ببین میتونی خود واقعیتو پیدا کنی؟

1)رویاهایی داشتی یا داری که حس میکنی نمیتونی بهشون برسی؟

آره خب من رویای یه شغل آزادو برای آیندم داشتم و به این کار خیلی علاقه داشتم ولی الان به ناچار دارم تو مسیری قدم میذارم که علاقه چندانی بهش ندارم.

2)چیزایی هستش که از نزدیک ترین ادم های اطرافت انتظار داشتی ولی هیچوقت نتونستی به روی اونها بیاری؟

اره خیلی زیادن بعضی وقتا برا خیلی از آدمای اطرافم کارای مهمی میکنم چون دلم نمیاد وقتی ازم درخواست میکنن ردشون کنم ولی در مقابلش حداقل دلم میخواد که بهم وفادار باشن ولی خیلی راحت بهم پشت میکنن.

3)تا حالا شده موقعیتی پیش بیاد که مجبور به یه سکوت طولانی بشی ؟(با بله و خیر خواهشا جواب ندین :) )

راستش من کلا تو مدرسه سکوت مطلقم😂
آدم خجالتی هستم و فقط با اونایی که احساس صمیمیت کنم زیاد حرف میزنم.

4)تا حالا شده حس کنی انقدر تغییر کردی که خودتم نمیتونی تشخیص بدی کی هستی؟

بعضی وقتا علایقمو یادم میره اونقدر رو رسیدن به چیزایی که دوس ندارم تمرکز میکنم و شخصیتی که من واقعی نیست رو تلقین میکنم که اره بعضی وقتا شده که یادم بره چجور آدمی بودم.

5)فکر میکنی اگه رک و رو راست خیلی اوقات رفتار میکردی و به خودت اول فکر میکردی تا بقیه چیزی عوض میشدش؟

بله خیلی چیزا عوض میشد هنوزم وقتی به گذشته فکر میکنم با خودم میگم کاش فلان جا حرف دلمو میزدم یا کاری که دلم میخواست انجام میدادم ولی یهو میفهمم که خب دیر شده...

6)از انتخاب هایی که کردی راضی هستی ؟ یا پشیمونی هایی هم داری؟

با انتخاب هام میتونم کنار بیام چون چاره دیگه ای نداشتم ولی از شخصیتم نه دلم میخواست تو محیط بیرون از خونه بیشتر خود واقعیم باشم تا اونی که بقیه دوست دارن ببینن.

7)اگه بخوای یه روز خود خودت باشی بدون هیچ نقابی ، بدون هیچ ملاحضه ای چجوری زندگی میکنی؟

آزاد زندگی میکنم حرفی که دلم میخواد رو میزنم راحت به اطرافیانم "نه" میگم سوالایی که ذهنمو مشغول کردن رو ازشون میپرسم و البته باید بگم تو مهمونیا زیاد میخورم بدون اینکه به واکنش میزبان فکر کنم😂😂
(موجود غیر قابل کنترلی میشم کلا😂)

8)فکر میکنی ادم هایی که خیلی اوقات ملاحضشونو کردی قدر این کارتو میدونن؟ یا اصلا میدونن تو چیکار براشون کردی؟

نه اتفاقا خیلی راحت کنارم میذارن تو مدرسه وقت امتحانات همیشه اصرار دارن کنارم بشینن یا من برم پیششون ولی خیلی سریع بعد از امتحان جاشونو عوض میکنن:/

همیشه وقتی لازمم دارن میان اطرافم...

9)اگه یه روز واقعا بتونی خودت باشی ، رک و رو راست اولین حرفی که میزنی به کی میزنی و چی میگی؟

خطاب به اونایی که تو مدرسه وقتی میدیدن آرومم و حرف نمیزنم برمیگشتن میگفتن "زبون داری؟" یا از این قبیل تیکه ها یه فحش رکیک میدادم تا بفهمن کی زبون نداره😂

10)کسی یا جایی یا موقعیتی هستش که وقتی باهاش رو به رو میشی مجبور میشی که خودت باشی؟ اگه هستش به نظرت چرا این اتفاق میفته؟

بلهههه خونواده قشنگمممم:) مخصوصا برادرم کلا تو این دنیا فقط با سه نفر رکم اونم خونوادمه و اینکه مجبور نیستم، به طور خودکار خود واقعیم جلوشون نمایان میشه چون باهاشون احساس راحتی و امنیت میکنم و نگران بازخورد حرفم نیستم چون هر جوابی ازشون بگیرم ناراحتم نمیکنه چون اونا تنها کسایی هستن که بخاطر اینکه خودمم سرزنشم نمیکنن♡

منبعش